У мережі мобільного оператора "Київстар" стався масштабний збій. Частина абонентів вранці 3 лютого не могли зробити дзвінок та скористатися інтернетом. У компанії принесли вибачення за незручності й пообіцяли компенсації для абонентів.
Вранці 3 лютого в роботі мобільного оператора "Київстар" стався масштабний збій. Деякі абоненти скаржилися на проблеми зі зв'язком, а також на роботу сайту та додатків, повідомляє Час Пік.
Абоненти "Київстар" не могли здійснювати дзвінки, їм повідомляли, що нібито на рахунку недостатньо коштів. Також неможливо було поповнити баланс. Недоступні були функції перевірки рахунку за номерами *110# та *111#. Не працював мобільний додаток, неможливо було зв'язатися з оператором.
Робота мобільного зв'язку була відновлена о 10:30.
На своїй офіційній сторінці в Facebook компанія "Київстар" принесла свої вибачення. Повідомляється, що складнощі виникли через внутрішню помилку систем при оновленні програмного забезпечення компанії.
Так само було обіцяно, що для абонентів, які зіткнулися з такими проблемами, буде передбачена компенсація.
"Кошти на рахунках абонентів, що були до моменту виникненням складнощів, залишилися у повному обсязі.
Всі абоненти, які мали обмеження дзвінків наслідок помилки, як компенсацію автоматично отримають бонусні послуги. Вони будуть нараховуватися автоматично.
Дякуємо за розуміння!",- йдеться у повідомленні.