Пасажири "Укрзалізниці" почали скаржитися на труднощі із придбанням квитків на популярні напрямки.
У компанії пояснили , з чим це пов'язано, передає Час Пік.
"Зараз "Укрзалізниця", як і щороку, проходить піковий сезон літніх пасажирських перевезень. Рекордне навантаження, щоправда, має і зворотний бік: онлайн-сервіси "Укрзалізниці" "підвисають" у пікові години, адже включені додаткові алгоритми безпеки", - пояснили у прес-службі "Укрзалізниці".
Високий попит особливо відчувається, як зазначають у компанії, вранці, коли відкривають продажі квитків на новий день. Наприклад, о 8-й ранку "Укрзалізниця" має 600+ запитів на секунду з пошуку квитків і до 10 тисяч активних сесій. Більше того, за останній тиждень продаж квитків через додаток та новий сайт досяг позначки 48%.
"Такий попит ускладнює придбання квитків, тому ми, щоб стабілізувати наші внутрішні системи, змінили правила виходу у продаж квитків на міжнародні рейси - це дало нам можливість розвести навантаження на систему та спростити доступ до квитків", - додали в "Укрзалізниці".
Читайте також: Гроші змусять повернути: чому ВПО з Лисичанська, Сєвєродонецька, Рубіжного можуть потрапити під суд