vchaspik-global-message
22:54, 23.03.2022

Онлайн-сервіси та телефонія "Укрзалізниці" тимчасово недоступні через масову атаку на провайдерів зв'язку

Онлайн-сервіси з продажу квитків та телефонія "Укрзалізниці" тимчасово недоступні через масову атаку на провайдерів зв'язку.

Про це повідомляє прес-служба компанії у Facebook, передає Час Пік.

"Через масову атаку на провайдерів зв'язку онлайн-сервіси з продажу квитків та телефонія "Укрзалізниці" поки що тимчасово недоступні. Пасажирські дані в безпеці, на рух поїздів ситуація також не позначиться", - йдеться у повідомленні.

Зв'язатися з "Укрзалізницею" можна через соціальні мережі, а також контактний центр, який тимчасово працюватиме за номерами телефонів:

  • лінія "Якість та сервіс": 044 465 33 44;
  • лінія "Залізна допомога": 044 465 03 87.

"Зберігаємо спокій та продовжуємо рух", - додали в "Укрзалізниці".

Читайте також:

]]>"Укрзалізниця" почала перевозити приватні авто у спеціальних вагонах у напрямку Львова]]>

]]>Між Україною та Білоруссю більше немає залізничного сполучення, - "Укрзалізниця"]]>