vchaspik-global-message
11:28, 24.12.2021

Київстар підвищує тарифи та оновлює умови використання деяких сервісів

Оператор мобільного зв'язку компанія "Київстар" анонсувала збільшення обсягу послуг у тарифах Smart для бізнесу, оновлення умов використання деяких сервісів та перегляд тарифів.

Оператор мобільного зв'язку компанія "Київстар" змінить умови користування деякими сервісами для абонентів та підвищить тарифи. Відповідна інформація ]]>розміщена]]> на офіційному сайті компанії, повідомляє Час Пік.

Послуги в тарифах Smart

"Київстар" збільшив наповнення пропозицій тарифної лінійки Smart та відповідно збалансував їх вартість. Зазначається, що вартість тарифу Smart буде збільшена на 50 гривень. За ці гроші абоненти "Київстар" отримають додаткові 80 хвилин для дзвінків на інші мережі.

"З 1 січня 2022 року в тарифах оновленої лінійки Smart бізнес-абоненти отримують іще більше хвилин для дзвінків на інші мережі, щоб вирішувати робочі завдання та спілкуватися з близькими. Ці хвилини також можна використовувати для дзвінків за кордон на популярні напрямки (Італія, Польща, Чехія, Німеччина, Росія). Крім того, збільшився обсяг МБ для доступу до інтернету. 

У більшість тарифних планів включено користування без додаткових оплат програмним забезпеченням Microsoft Office 365, Віртуальною мобільною АТС, безоплатне підключення та користування кількома SIM-картами для одного номера телефону (SIM для планшета та SIM для другого телефона) та ін.", - йдеться в повідомленні.

Зміни умов для бізнесу

З 1 січня 2022 року "Київстар" змінить умови користування деякими сервісами для бізнесу, вартість яких вже не відповідає ринковим умовам.

Для всіх користувачів сервісу в середньому на 10% збільшиться вартість хвилини переадресованого дзвінка з номера 0-800.

Зміни торкнуться і вартості послуги розсилки SMS Комерційного контакт-центру (усереднено на 40%) та послуги розсилки SMS-повідомлень: вартість 1 SMS становитиме 0,55 грн, а для клієнтів, які переключаться до Комерційного контакт-центру, доставка 1 SMS обходитиметься у 0,50 грн.

Усі актуальні тарифні плани доступні в розділі ]]>Тарифи ]]>та на сторінках згаданих вище сервісів.

У компанії відзначили, що абоненти або координатори компаній, яких стосуються зміни, будуть проінформовані  про оновлення умов в SMS-повідомленнях або електронним листом не пізніше, ніж за 7 днів до їхнього впровадження. 

Детальну інформацію абоненти можуть отримати у персонального менеджера або координатора, а також по телефону:

  • 466 - для абонентів "Київстар",
  • 0800 300 466 - для абонентів інших мобільних операторів та стаціонарних мереж України. 

До 1 січня 2022 р. абоненти можуть обрати будь-який інший тарифний план, опублікований на ]]>сайті]]> "Київстар".