Дороги у Лисичанську чи не найгірші в регіоні. Довгий час їх ремонту не приділяли належної уваги. Голова Луганської ОДА Сергій Гайдай розповів про те, які проєкти з ремонту доріг планується реалізувати у Лисичанську.
Сергій Гайдай під час прямого ефіру на своїй сторінці у Facebook розповів про проєкти з ремонту доріг у Лисичанську. Одні з них "вже запущені в роботу", тобто знаходяться в стадії розробки проектно-кошторисної або тендерної документації, інші вже реалізуються, повідомляє Час Пік.
Сергій Гайдай розповів, як просувається ремонт дороги, яка проходить через Пролетарський міст.
"Багато чув питань про цю дорогу. Я про це вже говорив, але повторю. Ми закiнчимо обов’язково ремонтнi роботи на цьому мості i та дорога, яка iде вiд Сєвєродонецька до моста, буде вiдремонтована. Зараз так само розробляється ПКД, i як тiльки тендер пройде, цю дорогу обов’язково зроблять. На 99% я можу сказати, що її зроблять все ж таки у цьогоріч", - сказав Гайдай.
Також, за його словами, запущена розробка проєктно-конструкторської документації (ПКД) щодо ремонту дороги Рубіжне – Новодружеськ.
"Не можу гарантувати, що ми зробимо цю дорогу в цьому році, але в наступному – точно. Хоча я хотів би, щоб ми хоча б почали в цьому році", - сказав Гайдай.
Триває розробка ПКД по дорозі в південній частині міста (на ГТВ).
Щодо об'їзної дороги біля колишнього содового заводу - за цим проєктом також розробляється ПКД. За словами Сергія Гайдая, він сподівається на успішні переговори з міністром інфраструктури про те, щоб ремонт моста, через який вона проходить, поставили в план. Власне, сьогодні мова йде вже не про ремонт, а фактично про будівництво нового мосту.
"Проблема лисичанських дорiг у тому, що вони ще й широченнi: не 6 метрiв, а по 12. Вiдповiдно вони дороговартiснi в реалiзацiї", - зазначив Сергій Гайдай.
За словами очільника Луганщини, проблемними залишаються ще багато напрямків, оскільки обласний дорожній фонд обмежений.
"У нас бюджет – 600 млн грн. За цi грошi неможливо вiдремонтувати всi проблемнi дороги одночасно. Ми намагаємося спiлкуватися з банками. Якщо хтось пiде нам назустрiч, то, можливо, ми зможемо взяти в кредит певну суму для ремонту дорiг, до 200 млн грн. I тодi за цi грошi невеличкi дiлянки дорiг по 1,5-2 км ми зможемо ще додатково вiдремонтувати цьогоріч", - сказав Гайдай.
Торкнувся Гайдай й інших великих проєктів. Зокрема, він зазначив, що зараз мова йде про те, щоб відновити басейн у Лисичанську. У 2021 році в програму "Великого будівництва" потрапили два басейни у Сєвєродонецьку.
"Зараз розмiрковуємо, що робити в Лисичанську, тому що дiйсно багато нарiкань вiд людей, що немає де дiтям займатись спортом, немає нормального басейну. Думаємо, чи є доцiльнiсть вiдновлювати той комплекс, який є. Там будiвля дуже стара. I, напевно, кожен будiвельник може сказати, що побудувати нове – iнодi дешевше, нiж ремонтувати старе. Тож зараз радимося iз проєктантами, iз рiзними пiдрядниками", - сказав Гайдай.
Відповів він і на запитання щодо запуску кільцевого тролейбусного маршруту між Сєвєродонецьком, Лисичанськом та Рубіжним.
"Тролейбусне управління буде єдине. У Лисичанську розмістять ремонтне депо. Парк тролейбусів будемо замінювати весь", - сказав Гайдай.
Зараз розробляється ПКД на першу ділянку від Сєвєродонецька до Лисичанського залізничного вокзалу. Паралельно розроблятиметься друга черга - через Лисичанськ, і далі третя - на Рубіжне.