На жаль, хамство продовжує зміцнюватися в якості "візитної картки" Лисичанська. З неадекватними реакціями можна зустрітися на кожному кроці.
У тому числі, як відзначають місцеві жителі в Facebook, "вихопити" ні за що можна під час спілкування з диспетчерами та касирами на автовокзалі, передає Час Пік.
Лисичани задаються питанням, що робити в таких ситуаціях.
"Куди можна звернутися з приводу хамського ставлення касира лисичанського автовокзалу? Ця людина працює не на своєму місці", - пише жінка.
Вона зазначила, що касир дозволила собі підвищити голос та "сипала" образами на робочому місці.
Ті, хто користується послугами автовокзалу, вважають, що проблема дійсно серйозна, оскільки іноді важко просто отримати необхідну інформацію.
"Диспетчери поводяться не найкращим чином! Інформацію не хочуть давати! "Господині" життя!",
"У мене така ж ситуація була з касиром автовокзалу. Неприємна жінка",
"Я послугами автовокзалу не користуюся! Дочка проводжав і натрапив на неадекватного диспетчера!",- діляться "враженнями" городяни.
На жаль, подібна ситуація характерна не тільки для автовокзалу, диспетчери якого по-своєму бажають "доброго шляху" пасажирам, а й для багатьох організацій та установ Луганщини.
Читайте також: У Лисичанську медики хворіють на COVID-19, але джерело зараження - не робота