В останні роки послугами охоронних компаній користується дедалі більше українців. Це стосується як фізичних осіб, яким необхідне встановлення сигналізації або фізичної охорони, так і юридичних, які хочуть зберегти майно та скористатися іншими послугами. При цьому охоронна служба повинна відповідати низці вимог і мати сучасні технічні засоби для задоволення запитів замовника. Про правила вибору відповідної компанії ми й поговоримо.
Критерії вибору охоронної служби
Під час вибору компанії, яка надаватиме охоронні послуги, важливо звертати увагу на такі моменти:
- досвід роботи — агентство, яке відкрилося нещодавно, не може мати той досвід роботи, який дозволить якісно виконувати свої обов’язки;
- кваліфікація штату — співробітники служби охорони повинні мати не лише захисні, а й комунікативні навички;
- наявність технічних засобів — сюди входять різні датчики, трекери, програмне забезпечення та інше обладнання, яке встановлюється замовником;
- позитивні відгуки — важливо дізнатися про відгуки замовників, яким охоронна служба надавала свої послуги;
- різновиди охорони — що краща компанія, то більший перелік заходів вона виконує.
Також важливо звернути увагу на вартість охорони. Є сенс дотримуватися золотої середини, оскільки занадто дешева установка сигналізації або ціна фізичної охорони скажуть про недостатню якість, тоді як у разі дорогих послуг найчастіше йдеться про переплату за бренд.
Які послуги має надавати охоронна служба?
Найбільший попит мають такі пропозиції:
- технічна та фізична охорона житла;
- встановлення сигналізації на авто та GPS-моніторинг транспорту;
- охорона бізнесу (фізична та технічна);
- охорона периметра;
- послуги особистого охоронця.
Також компанії з високим рівнем кваліфікації можуть запропонувати послуги супроводу делегацій, встановлення відеоспостереження з цілодобовим моніторингом та технічних засобів для захисту інформації (пошук жучків). Все це пропонує компанія Ohholding, яка більше 10 років працює у вказаному сегменті й має всю необхідну технічну та фізичну базу для гарантії безпеки клієнта.