Діджиталізація українського бізнесу відбувається шаленими темпами. Більшість важливих операцій, наприклад, прийом платежів та подача звітності, вже автоматизовані та працюють як годинник.
Зараз ПриватБанк пропонує клієнтам ще одну можливість – використовувати власний телефон як мобільний термінал. Тобто замінити громіздкий POS-термінал звичайним смартфоном. У чому переваги такого рішення для підприємців?
Зручність прийому оплат
Сучасний смартфон – все, що потрібно для списання грошей з платіжних карток та безконтактної оплати на касі за допомогою смартфона або “розумного” годинника. Підійде особистий смартфон касира, адміністратора, кур’єра, на який попередньо встановлений спеціальний додаток “Термінал” від ПриватБанку.
Потрібно лише, аби девайс мав Android-версію 8.0 і вище та технологію NFC для безконтактної оплати. Але таким вимогам відповідають більшість сучасних смартфонів.
Телефон у порівнянні з класичним терміналом не займає місця на касі й дозволяє швидко приймати платежі, навіть за межами стаціонарної точки продажу. Наприклад, коли кур’єр доставляє продукцію додому клієнтові або пасажир оплачує послуги перевізника в транспорті.
Чому мобільний термінал вигідний
Використання стаціонарного POS-термінала мінімізує обіг готівки та пришвидшує обслуговування покупців на касі. Адже оплата через термінал відбувається за 5-10 секунд, і черга не утворюється. Але обладнання, надане банком, не безкоштовне.
За користування POS-терміналом стягується абонентська плата. Зараз це 400 грн на місяць. Додатково від кожної транзакції списується відсоток від суми оплати, як комісія за еквайринг. Якщо використовувати як термінал власний смартфон, абонплата відсутня. Підприємець сплачує лише комісію від кожної транзакції – 1,3%.
Кому все-таки підійде класичний платіжний термінал
Платіжний термінал – це банківська послуга на базі POS-термінала. З його допомогою організація чи установа може отримувати оплату за різні послуги на рахунок юридичної особи у безготівковій формі. Можна платити за декілька послуг та на різні рахунки, зокрема збори та мито на казначейські рахунки.
Платіжними терміналами активно користуються державні установи та заклади. Зокрема, ПриватБанк має досвід співпраці з установами юстиції, поліції, прикордонної служби, закладами МОЗ, школами й вишами.
Як бути з фіскалізацією розрахункових операцій
За законом, українські підприємці мають звітувати до фіскальної служби та реєструвати всі розрахункові операції. ПриватБанк максимально автоматизував цей процес.
Використовуючи мобільний платіжний термінал, підприємець отримує доступ до програмного РРО, у якому можна фіксувати всі грошові операції, генерувати чеки та передавати інформацію до податкової зі смартфона. Що надалі допоможе уникнути непорозумінь та можливих штрафів за неналежну фіскалізацію оплат.