Від чого залежить високий продаж продукції, зацікавленість клієнтів та загальний успіх на ринку? В ідеальному світі це була б якість самого продукту, але на практиці все виявляється трохи складнішим. Хоча цінність, яку продукт приносить кінцевому споживачеві, є одним із ключових аспектів, його упаковка не менш важлива.
Упаковка є невід'ємною частиною багатьох ланцюжків створення вартості як локальних, так і глобальних. Завдяки їй продукти довше залишаються свіжими та можуть зберігатися протягом тривалого часу. Пакування дозволяє також порціонувати продукти. Воно також полегшує їх обробку, допомагає ефективно використовувати простір під час транспортування та дозволяє автоматизувати процес упаковки. Але найголовніше – якісна упаковка гарантує, що товар дійде до місця призначення у цілості та безпеці. Компанія "WellPacks" займається виготовленням та реалізацією паперової та поліетиленової продукції вже понад 10 років. Серед пропозицій каталогу компанії кожен виробник знайде такі пакети пакувальні, яких потребує саме його товар:
- пакети: паперові, поліетиленові, біорозкладні, вакуумні, поліпропіленові, зіп-пакети;
- упаковка для посилок;
- мішки та сітки для продуктів;
- пакувальні матеріали;
- самозбірні коробки;
- плівка тощо.
Спеціальна пропозиція напередодні свят – Великодні пакети.
Характеристики якісної упаковки
Незалежно від того, чи йдеться про пластикову тару, поліетиленовий пакет, папір або картон, вони повинні ефективно захищати товар від забруднення, зберігаючи його свіжим якомога довше. Міцність, легкість відкривання та зручні габарити – дуже важливі елементи, також важлива ергономіка та адаптація до специфіки продукту.
Захист продукту
Це найважливіша функція упаковки – вона повинна забезпечувати збереження товару всередині. Упаковка захищає від проникнення зовнішніх факторів та забезпечує тривалий термін придатності продукту.
Надійність
Для виробництва упаковки "WellPacks" використовує лише найкращу сировину, яка призначена для контакту з харчовими продуктами. Завдяки цьому пропонуються варіанти найвищої якості, стійкі до пошкоджень. Це дозволяє захистити упакований продукт під час транспортування та забезпечує привабливий зовнішній вигляд на полиці магазину.
Дизайн
З погляду продажу найважливішою роллю упаковки товару є її маркетингова функція. Саме тара, паперова чи картонна коробка є першою лінією фронту у боротьбі за увагу споживача. Форма, кольори та графічний дизайн – найважливіші інструменти, які дозволять вам з'явитися у свідомості покупців. Навіть найякісніший товар може виявитися недостатнім, якщо не подумати про його належний товарний вигляд. Тому відділ графіки компанії "WellPacks" створює привабливі рішення, завдяки яким товари з полиці вирушають у кошик. Дизайнери пропонують різноманітні наклейки та стікери, а також компанії можна замовити друк вашого унікального логотипу на пакуванні.
Правові вимоги
Упаковка також відіграє важливу роль з юридичної точки зору – вона повинна інформувати споживача про низку важливих питань: починаючи від докладного складу, закінчуючи інформацією про виробника.