
Google – найпопулярніша пошукова система в Україні. Вона обслуговує більше 90% пошукового трафіка в нашій країні. Для налаштування рекламних кампаній бізнес використовує інструмент Google Ads. Але при цьому допускається багато однотипних помилок. Вони призводять до витрат бюджету та незадоволеності клієнтів. Розглянемо ТОП-10 помилкових та нерелевантних оголошень.
Що таке Google Ads?
Це онлайн-рекламний сервіс, що дозволяє розміщувати рекламу в пошукових результатах Google. Він має інтуїтивний інтерфейс з безліччю корисних інструментів.
Що таке рекламне оголошення в Google Ads? Фактично це такий же результат пошукової системи. Єдина відмінність – невелика ремарка «Реклама». Оголошення знаходяться або зверху над пошуковою видачею, або в самому низу сторінки.
Хочете знати більше про нюанси використання ефективного маркетингового інструменту Google Ads? Тоді приходьте у комп'ютерну школу Hillel. Записавшись на курси інтернет-маркетингу онлайн, ви пройдете навчання у досвідчених менторів. Вони розкажуть як правильно будувати маркетинг-стратегію, аналізувати ринок, розберуть приклади рекламних оголошень з помилками.
Тепер детальніше про ТОП помилок візуальної реклами.
1. Використання спрощеного інтерфейсу
Google Adwords Express має обмежену кількість корисних інструментів, тому не підходить для запуску повноцінних рекламних кампаній.
2. Створення одночасно двох рекламних кампаній
У Google Ads можна одночасно запустити рекламну кампанію на пошукову та банерну рекламу. Враховуючи, що таке контекстний пошук, у першому випадку оголошення показуються користувачам, коли вони шукають продукт, у другому – коли дивляться відеоконтент, відкривають мобільні застосунки тощо. Це різні ЦА, для кожної з яких потрібно встановлювати свої параметри.
3. Сліпе слідування рекомендаціям пошукової системи
Не всі підказки-ключові слова при використанні інструменту Keyword Planner треба додавати у рекламну кампанію. Кожне з них треба проаналізувати.
4. Ігнорування мінус-слів
Мінус-слова – пошукові запити чи їх частини, для яких не потрібно показувати оголошення. Для зручності краще робити документ із описом, що означають слова, релевантні вони чи ні.
5. Багато уваги показнику якості
Його кількісна характеристика залежить від застосування всіх порад у вкладці "Рекомендації" рекламного акаунту. Не кожна порада підходить для рекламної кампанії.
6. Некоректна посадкова сторінка
Рекламне оголошення повинно вести саме той товар чи послугу, яку користувач шукає у даний момент.
7. Погана адаптація сайту для мобільних пристроїв
Те, як сайт виглядає на телефоні або планшеті, та як завантажується, безпосередньо впливає на конверсію.
8. Низькі показники якості ключових слів
Якщо це так, то вартість кожного кліку по рекламному оголошенню може збільшуватися у 4 рази.
9. Не тестувати оголошення
Треба створювати кілька адаптивних об'яв для групи ключових слів, щоб виявити краще за аналітичними показниками, а не лише одне оголошення.
10. Копіювання оголошень конкурентів
Текст конкурента вже відпрацював статистику і завжди буде розміщуватися у видачі вище за ваше.
У Hillel є багато інших варіантів, щоб почати кар'єру в IT. Наприклад, можна піти на курси тестувальника онлайн. Після закінчення курсу у вас буде достатній рівень знань для працевлаштування на позицію Junior QA.
За матеріалами: https://ithillel.ua/