vchaspik-global-message
09:59, 08.12.2023

Організація ідеального корпоративу – це не складно, коли є готове рішення

Сильний робочий колектив створює атмосферу взаємної підтримки, довіри та позитивної енергії. Загальні цілі, співробітництво та взаєморозуміння в команді роблять роботу більш надихаючою та приносити задоволення. Тому організація корпоратива – це чудова можливість поглибити взаємини та спілкування між співробітниками, а злагоджена команда – запорука успіху будь-якої компанії. Варто зробити кроки, які дозволять членам колективу краще пізнати один одного та на якийсь час відірватися від повсякденних обов'язків. Адже такі заходи допомагають знизити рівень стресу серед співробітників та навіть дозволяють виявити лідерів у тій чи іншій групі.

Секрети організації ідеального корпоратива

Організація корпоративного заходу – це діяльність на багатьох рівнях: потрібно подбати про комфорт кожного учасника, продумати пам'ятки, розваги, визначити дату, місце, меню та багато інших важливих деталей. Немає сумнівів, що краще довірити це завдання фахівцям, які мають досвід та великі знання з тим, що пов'язані з подібними заходами – це і є головний секрет успіху. Якщо ви хочете, щоб ваш корпоративний захід відповідав вищезазначеним завданням, довірте цю справу професіоналам. Креативна команда Day&Night готова взяти на себе всі організаційні моменти та подарувати вашому колективу справді святкову атмосферу. Тут вам допоможуть визначитися з форматом заходу, який підійде вашому колективу, і водночас позбавлять організаційної суєти. Вам же залишиться зібрати свою команду у призначений час у призначеному місці та насолоджуватися святом.

Яку тематику вибрати для новорічної вечірки?

Щоб вдало підібрати тему корпоративу, насамперед необхідно визначити середній вік його учасників. Якщо колектив досить молодий, то це може бути захід в активному стилі з різноманітними веселими та креативними конкурсами. Якщо ж більшість учасників старшого віку, може підійти спокійніший вечір, де можна, наприклад, організувати кулінарне шоу з майстер-класами. Якщо ж збереться компанія різного віку, то спрямованість свята має бути настільки універсальною, щоб у будь-яку хвилину хід вечірки міг легко адаптуватися під інтереси її учасників. Продумане у деталях свято зарядить його учасників позитивом на весь наступний рік.

організація корпоратива

Ось кілька ідей для новорічних корпоративів:

  • Тематична вечірка за мотивами якоїсь книги чи фільму: організуйте захід у стилі тематики цього твору, прикрасьте відповідно приміщення та запропонуйте гостям прийти у костюмах персонажів.
  • Свято у стилі ретро: запросіть ваших гостей у подорож у минуле, оформивши приміщення у стилі ретро. Заплануйте музичну програму з хітами минулих десятиліть, проведіть конкурси та виступи, в яких учасники виступатимуть у модному вбранні минулих років.
  • Гала-вечірка або "Голлівуд запрошує!": орендуйте величезний зал або ресторан, де буде достатньо простору для танців, музики та шоу-програми. Червона доріжка, папараці, яскравий дрес-код, божевільна світлова ілюмінації та можливість провести розіграші з цікавими призами – все це лише для гламурного бомонду.
  • Team-building на природі: організуйте зимовий вихід із колективом на свіжому повітрі. Пропонуйте активності, такі як катання на лижах, сноубординг, ковзання або забави для лазні. Не забудьте про гарячий шоколад або глінтвейн для зігрівання.
  • Карнавал на будь-який смак: це може бути екзотична вечірка з елементами бразильського карнавалу або казкового Венеціанського карнавалу з обов'язковими атрибутами, як туалети того часу та загадкові маски. На таких карнавалах часто зустрічаються як курйозні ситуації, і романтичні зустрічі.

організація корпоратива

Новорічний корпоратив – це чудовий спосіб відсвяткувати успіхи, мотивувати свою команду та зміцнити зв'язки всередині компанії. Остаточний вибір тематики заходу залежатиме від специфіки компанії та цілей, які ви хочете досягти за допомогою цієї інтеграції. Організація тимбілдингових заходів, інтеграційних поїздок чи корпоративних пікніків – це спосіб поглибити відносини між співробітниками та створити відмінну атмосферу на робочому місці. Але пам'ятайте, що найголовніше – це враховувати інтереси та переваги своєї команди. Нехай ваш корпоратив буде веселим, захоплюючим та незабутнім.