Національна комісія з державного регулювання у сферах електронних комунікацій надала роз'яснення, чому після відключення електроенергії зв'язок поступово зникає.
Про це повідомляє НКЕК, передає Час Пік.
Після відключення світла мобільний зв'язок кілька годин працює, а доступ до мережі Інтернет працює з позначкою 4G, потім лише 3G та Інтернет 2G EDGE.
"Обладнання, з якого складається базова станція мобільного зв'язку, не працює без електрики. Коли електрика вимикається, сигнал слабшає, а потім зникає. Це стосується як Інтернету, так і зв'язку", - йдеться у повідомленні.
У НКЕК наголосили, що базові станції обладнані резервними джерелами харчування. Це акумуляторні батареї, які автоматично вмикаються, коли централізоване електроживлення припиняється. Вони здатні забезпечувати автономну роботу базової станції від двох до п'яти годин за повної зарядки. Якщо батарея витратила заряд, потрібно тривалий час для підзарядки.
"Суттєве навантаження на мережу зменшує термін автономної роботи. Зокрема, для забезпечення мобільного Інтернету стандарту 4G базові станції використовують більше електроенергії. Тому під час блекаутів мобільні оператори відключають частину обладнання (наприклад, окремі частотні діапазони або стандарти), щоб надавати пріоритет голосовим послугам зв'язку", - повідомили у НКЕК.
У НКЕК радять у період блекауту користуватися послугами SMS та месенджерів, які поглинають менше ресурсів, ніж мобільний Інтернет.
Читайте також: Німеччина допоможе Україні відновити вісім високовольтних підстанцій