Онлайн-сервіси з продажу квитків та телефонія "Укрзалізниці" тимчасово недоступні через масову атаку на провайдерів зв'язку.
Про це повідомляє прес-служба компанії у Facebook, передає Час Пік.
"Через масову атаку на провайдерів зв'язку онлайн-сервіси з продажу квитків та телефонія "Укрзалізниці" поки що тимчасово недоступні. Пасажирські дані в безпеці, на рух поїздів ситуація також не позначиться", - йдеться у повідомленні.
Зв'язатися з "Укрзалізницею" можна через соціальні мережі, а також контактний центр, який тимчасово працюватиме за номерами телефонів:
- лінія "Якість та сервіс": 044 465 33 44;
- лінія "Залізна допомога": 044 465 03 87.
"Зберігаємо спокій та продовжуємо рух", - додали в "Укрзалізниці".
Читайте також:
"Укрзалізниця" почала перевозити приватні авто у спеціальних вагонах у напрямку Львова
Між Україною та Білоруссю більше немає залізничного сполучення, - "Укрзалізниця"