Часто споживачі скаржаться на якість газу. У зв'язку з цим експерти "Газ Правда" підготували відповіді на питання, які найчастіше виникають у споживачів.
Основний показник якості природного газу - це теплота згоряння (калорійність) палива. Згідно з державними стандартами, вона повинна становити не менше 7600 ккал / м3. Але українцям поставляється навіть більш якісне паливо. В середньому його калорійність становить 8200 ккал / м3, передає Час Пік з посиланням на "Газ Правда".
"А ось за якість газу в газорозподільній мережі відповідає вже облгаз. Тому якщо у вас є підозри, наскільки якісний газ надходить у ваше домогосподарство і який тиск в трубі, напишіть відповідну заяву в облгаз. Він зобов'язаний відреагувати протягом 2-5 днів і направити свого представника за місцем виклику в узгоджений зі споживачем час. Для перевірки якості газу облгаз має право залучати як свої, так і незалежні, уповноважені законодавством хімлабораторії", - йдеться в повідомленні.
Також споживач має право за свій рахунок ініціювати проведення аналізу. Якщо згідно з перевірками газ не відповідає стандартам, облгаз зобов'язаний перерахувати обсяги спожитого газу і виплатити споживачеві компенсацію, відзначають фахівці.
Якщо спори про якість газу неможливо вирішити шляхом переговорів, розбіжності передаються на розгляд спеціалізованого органу або вирішуються в судовому порядку.
Читайте також: "Ковидну тисячу" можна буде отримати готівкою: хто і коли це зможе зробити