Українці, які раніше не користувалися субсидіями, сьогодні мають можливість подати відповідну заявку, не виходячи з дому.
Зробити це досить просто - на сайті Міністерства соціальної політики. Прес-служба міністерства оприлюднила покрокову інструкцію, передає Час Пік.
Крок 1. Щоб оформити субсидію онлайн, потрібно:
1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України у рубрику «Е-Сервіси».
2. У рубриці «Е-Сервіси» обираємо «Субсидії».
3. Користувача автоматично переводить на сайт subsidii.mlsp.gov.ua , де потрібно заповнити форму, а саме обрати 1 з трьох способів реєстрації.
На стартовій сторінці Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії, Заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу.
У разі обрання «реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом» та «реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID», подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту.
У разі обрання «реєстрація або вхід за адресою електронної пошти» зазначено, що необхідно подати документи у паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документу, яку потрібно буде роздрукувати, підписати і занести у орган соціального захисту).
Крок 2: після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:
- Заяви про призначення та надання у грошовій формі через (зазначається відділення банку),
- Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулись за призначенням житлової субсидії.
Крок 3: після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити та підтвердити правильність внесених даних, та подати документ.
В результаті на електронну адресу надійде повідомлення:
1) вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії було успішно зареєстровано. Її номер – 1111111111111.
Про всяк випадок збережіть його.
2) Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви зазначили при заповненні електронної форми.
3) У разі, якщо ви не використовували електронного цифрового підпису, вам доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, аби власноруч підписати документи.
4) Найближчим часом співробітники зв’яжуться з вами, аби узгодити дату і час вашого візиту.
5) До цього листа також додані копії поданих вами документів.
Нагадаємо, в Україні змінився механізм оформлення субсидій, пільг та соцдопомоги: куди тепер йти з документами .