![](https://vchaspik-rozrobka.pp.ua/sites/default/files/styles/full_image/public/images/u12939/2024/05/6_zev2tkd8_big-jpg-4da646369dbc93ff4925b6738b985827-jpg-1910x1000-_0.jpg?itok=_u7UTVjE)
Що робити внутрішньо переміщеним особам, якщо вони є клієнтами Ощадбанку, не пройшли ідентифікацію та втратили виплати. Роз'яснення Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України.
З 30 квітня внутрішньо переміщені особи – клієнти Ощадбанку можуть пройти ідентифікацію особи власника рахунку через відеодзвінок до контакт-центру банку. Про це повідомили у Мінреінтеграції, передає Час Пік.
Йдеться про тих осіб, за рахунками яких встановлено обмеження і які не можуть фізично відвідати відділення банку з об’єктивних причин. Про це повідомляється на сайті Ощадбанку.
Для призначення відеодзвінка необхідно перейти за посиланням й обрати бажані дату та час.
Для відеодзвінка не потрібно вводити свої персональні дані й реквізити платіжної картки (повний номер картки, строк її дії, ПІН-код до неї, одноразові ОТР-паролі для підтвердження операцій з використанням платіжної картки в мережі Інтернет).
"Наголошуємо! Варто користуватися виключно вказаним посиланням. Після реєстрації кожен отримає подальші детальні інструкції", - йдеться у повідомленні.
Для чого потрібна ідентифікація, поради юристів, як відновити виплати, а також про доступні способи проходження ідентифікації – читайте у нашому матеріалі .