ТОВ "Луганське енергетичне об'єднання" закликає абонентів перевірити, чи враховує пристрій обліку спожиту електроенергію.
У ЛЕО зазначають, що останнім часом почастішали випадки, коли лічильник починає недораховувати електричну енергію через вихід з ладу електронної плати лічильника або втручання споживача в його роботу. При цьому йде недооблік електроенергії.
У разі, якщо представник ТОВ "ЛЕО" виявляє даний факт, він зобов’язаний скласти акт про порушення, на підставі якого проводиться розрахунок недорахованої електроенергії.
Щоб уникнути проблем, споживач може виявити, що лічильник працює невірно, самостійно, зазначають енергетики.
"Кожен з нас розуміє своє місячне споживання, тому, у разі різкого зниження споживання, потрібно придивитися до вашого лічильника. На багатьох сучасних лічильниках є індикація відсутності фази, що дозволяє, при зніманні показників, виявити порушення. В такому випадку необхідно негайно письмово повідомити про це ТОВ «ЛЕО». Якщо індикація відсутня, а підозра залишилась, то завжди є можливість звернутися до ТОВ «ЛЕО» з питанням щодо сумніву у коректній роботі лічильника", - повідомили у компанії.
Читайте ще: Зняли лічильник та крали електроенергію: Родина з Лисичанська заплатить штраф у 50 тисяч гривень