Якийсь час тому мобільні телефони були предметом розкоші, який мало хто міг собі дозволити. У наш час складно уявити хоча б один день без смартфона, а його несправність може серйозно ускладнити виконання навіть найпростішої дії. Сервісний центр AppleLab, що здійснює ремонт телефонів у Дніпрі, швидко впорається з ремонтом смартфона будь-якої складності, гарантуючи адекватні ціни та якість обслуговування.
Коли варто ремонтувати смартфон?
Ремонт мобільних телефонів може бути дуже складним, тому все залежить від конкретної моделі смартфона, а також від типу пошкодження. Саме тому сьогодні часто можна почути, що ремонт мобільних телефонів залишився у минулому. Динамічний розвиток технологій означає, що за рік-два після покупки смартфон може застаріти. І в багатьох випадках повертати до життя непрацюючі моделі справді вже невигідно, але більшість дрібних збоїв варто все-таки усувати, довіривши їхній ремонт грамотним фахівцям.
Найпоширеніші причини несправностей телефону
Розбите скло
Однією з найпоширеніших проблем у ремонті телефонів та смартфонів є розбите переднє скло. Така несправність ускладнює використання, а в деяких випадках взагалі заважає. Раніше замінити дигітайзер було легко. На жаль, щодо цього багато що змінилося. Сучасні телефони не мають корпусу, що легко розбирається, а значить – доступ до компонентів вимагає використання спеціальних інструментів. Саме з цієї причини краще та дешевше замінити скло у професійній службі.
Залитий телефон – це не кінець світу
Наступна за поширеністю несправність – заливання телефону рідиною. При цьому рентабельність ремонту залежить від тривалості перебування телефону під водою та швидкості реакції. Якщо телефон недовго знаходився у воді, і одразу після того, як його вийняли, є добрі шанси його врятувати.
Ремонт камери, мікрофона та роз'ємів живлення
На жаль, ці модулі також найчастіше виходять з ладу. Неакуратне поводження з мобільним пристроєм самого користувача є найчастішою причиною звернення в сервіс з ремонту телефонів та смартфонів.
Що характеризує хороший телефонний сервіс
У професійній службі мають працювати насамперед спеціалісти своєї справи. Функціонування сервісу може бути засноване на навчанні недосвідчених людей своєму ремеслу. Професіоналізм співробітників найпростіше перевірити після позитивних відгуків клієнтів.
Ще одним показником того, що ремонт телефонів у салоні виконується на високому рівні, є поведінка працівників. Досвідчений фахівець уважно розпитає клієнта про симптоми дефекту і намагатиметься поставити попередній діагноз. Хороший салон представить клієнту варіанти виходу із ситуації та ціновий діапазон залежно від результатів експертного висновку.
Вибір потрібної послуги залежить від виду несправності телефону. Заміна пошкодженого скла – справа тривіальна, з цим справиться практично будь-який телефонний сервіс. Вибір ускладнюється, коли ремонт може бути складнішим. Залиття телефону рідиною, пошкодження компонентів або проблеми з коректним відображенням вимагають більше знань у діагностиці та значно більших ручних навичок сервісного майстра. Найбезпечніше довірити телефон авторизованому сервісу бренду, наприклад, Самсунг, де можна розраховувати на оригінальні запчастини, але зазвичай це набагато дорожчий варіант, ніж ремонт у неавторизованому сервісі.