Компанія Schwarz Group має намір увійти на український ринок у вигляді мережі супермаркетів Lidl. Основним конкурентом Lidl в Україні буде мережа АТБ, у якої така ж концепція, як у німецького дискаунтера.
Популярна у Німеччині мережа супермаркетів Lidl готова зайти на ринок України. Про це 15 жовтня повідомило ділове видання Lebensmittel Zeitung з посиланням на внутрішні документи компанії, передає Час Пік.
Компанія вже призначила керівника головного офісу, раніше він очолював цю мережу в Польщі. Головним представником мережі в Україні стане 47-річний Адам Мишчишин.
Lidl планує конкурувати з українською мережею супермаркетів АТБ. У Schwarz Group вказали, що АТБ, нібито, копіює ідеї Lidl. Засновники німецького бренду стверджують, що розглядають український ринок як потенційно цікавий для впровадження нового продукту для споживачів.
Офіційних заяв щодо місць та дати відкриття магазинів поки не надходило. Відомо, що на цьому тижні Lidl додав до свого списку країн Латвію, де відкрилося 15 магазинів.
Довідка: Lidl - німецька мережа, що належить корпорації Schwarz, вийшла за межі країни ще у 80-х роках. Компанія присутня на ринках майже всіх країн ЄС, а також розвиває мережу супермаркетів в США, Австралії та Китаї. Всього магазини Lidl працюють в 33 країнах світу.