![](https://vchaspik-rozrobka.pp.ua/sites/default/files/styles/full_image/public/default_images/no_photo_5_0.jpg?itok=47rFuTvV)
Передусім, найактуальнішими точками є торгово-розважальні центри по усьому місту - "Dream Town" на Оболонському проспекті, "Альта Центр", "Блокбастер", "Плазма" на Московському, "Ocean Plaza" в районі станціі метро Либідській,
В Києві створити свій бізнес нескладно, важче його успішно просувати. У цьому Вам допоможуть рекламні борди. Усім відомо, що білборди в Києві давно сформували зовнішній вигляд міста, люди до них звикли і тепер звертають увагу на нові рекламні щити, які з'являються в різних місцях, а також на існуючі якісні конструкції.
Ціна (вартість) оренди рекламного щита безпосередньо залежить від його локації і конструкції. По конструкції щити відносяться до статичного виду реклами, також існує динамічний вид - призматрон. З бігбордами все зрозуміло - конструкція на опорі з рекламним плакатом. Призми складніші - вони містять в собі одночасно три сюжети, які змінюють один одного з однаковим інтервалом часу.
Де успішні компанії розміщують білборди в Києві?
Передусім, найактуальнішими точками є торгово-розважальні центри по усьому місту - "Dream Town" на Оболонському проспекті, "Альта Центр", "Блокбастер", "Плазма" на Московському, "Ocean Plaza" в районі станціі метро Либідській, "Gulliver" на Спoртивній площі, "Променаду Центр" на вул. Овручській, "Піраміда" на пр. Бажана, "Караван" на Луговій. Розміщення там гарантує вам підвищену увагу до вашої компанії - тисячі людей проходитимуть повз ваші бігборди і розглядатимуть їх.
Ваша цільова аудиторія - бізнес-клас? Тоді має сенс замовити розміщення зовнішньої реклами біля бізнес-центрів. Постійний потік проїжджаючих автомобілів, що паркуються, забезпечить вашій призмі або білборду популярність. Зверніть увагу на бізнес-центри "Хрещатик Плаза" на вулиці Хрещатик, "Ренесанс" на вул. Бульварно-Кудрявській, "Ботанік Тауэрз" на вул. Саксаганського, "Вітрило" на вул. Мечникова.
Зовнішня реклама приносить найбільшу користь також і на перехрестях центральних вулиць столиці. Пішоходам нічого не залишається, як запам'ятовувати назви рекламованих компаній, стоячи на світлофорах. Перехрестя бульвару Лесі Українки і Дружби Народів, проспекту Перемоги, Наддніпрянського і Набережного шосе, пр. Академіка Глушкова переповнені рекламними щитами.
Призми в Києві добре працюють в самих різних районах столиці, на проспекті Броварському біля театру драми і комедії і торгового центру "Komod", на проспекті Возз'єднання біля ТРЦ "Дарниця" (Ленінградська площа).
Будь-який вид зовнішнього спостереження ефективний там, де водії авто увесь час бачать бігборди, які просто не можуть не впадати у вічі величезними написами послуг і телефонів. Цей вид реклами працює на 100 у разі якісно підібраній адресній програмі - люди спочатку просто дізнаються про вашу компанію, або про ваш товар/послузі, потім же з часом звикають до того, що ви рекламуєтеся і реагують на події у вашій компанії: акції, виведення нового товару на ринок, розширення асортименту та ін.
Підібрати якісну рекламну кампанію Ви можете використавши сервіс пошуку носіів зовнішньої реклами по Україні: http://www.outdoor-online.com.ua